SZKiW umożliwia komunikację wśród pracowników wewnątrz organizacji, jak i poza jej granicami. Pozwala na wymianę poglądów między partnerami przedsiębiorstwa, pracownikami urzędów oraz osób, które podejmują naukę. To idealne narzędzie do prowadzenia zdalnych szkoleń oraz obsługi klienta.
Korzystanie z systemu zarządzania komunikacją pozwala na zwiększenie sprzedaży przedsiębiorstwa przy jednoczesnym obniżeniu kosztów m.in. organizacji spotkań, szkoleń, prowadzenia Biura Obsługi Klienta.
Kilka kliknięć myszki dzieli użytkownika od zorganizowania spotkania z osobami znajdującymi się w różnych miejscach świata i synchronizacji pracy każdego zespołu, niezależnie od lokalizacji. SZKiW umożliwia przeprowadzenie pełnowartościowych konsultacji online dla klientów, pracowników, uczestników szkoleń, bez zbędnych opłat za delegacje (wyjazdy, noclegi, wyżywienie).
SZKiW umożliwia zsynchronizowanie pracy nad dokumentem wszystkich członków grupy roboczej, dzięki czemu wszystkie osoby zawsze dysponują jednakową i aktualną wersją dokumentu. System wyposażony jest w mechanizm wymiany dokumentów, prezentacji, plików wideo i audio, adresów stron internetowych pomiędzy wszystkimi uczestnikami spotkania.
SZKiW to doskonałe narzędzie synchronizacji pracy zespołów o szybko rotującym składzie oraz w grupach, w których specjaliści zaangażowani są w krótkich i licznych odcinkach czasu.
Do zorganizowania wideokonferencji wystarczy komputer z dostępem do Sieci, wyposażony dodatkowo w kamerę internetową, słuchawki oraz mikrofon. Organizacja spotkań zdalnych przy wykorzystaniu systemu SZKiW zmniejsza wydatki na wynajęcie sal konferencyjnych i szkoleniowych oraz koszty związane z wyposażaniem własnych pomieszczeń.
Zastąpienie spotkań tradycyjnych spotkaniami zdalnymi pozwala organizacjom na zmniejszenie kosztów związanych z wyjazdami swoich konsultantów do siedziby klienta czy pracowników z różnych oddziałów w Polsce i na świecie.
SZKiW jest systemem o nieograniczonych możliwościach konfiguracyjnych, dzięki czemu wpisuje się w każdą rzeczywistość organizacyjną z możliwością dowolnego definiowania parametrów spotkań i sposobów nimi zarządzania.
System zapewnia możliwość uczestnictwa w transmisji audio i wideo bez konieczności instalowania dodatkowych pluginów po stronie użytkownika.
System jest zaprojektowany z myślą o osobach nieposiadających profesjonalnej wiedzy informatycznej. Takie działania jak definiowanie spotkań i ich obsługa nie będą problematyczne nawet dla początkujących użytkowników.
Podczas projektowania systemu szczególną uwagę poświęcono przygotowaniu ergonomicznego środowiska pracy użytkownika. Dzięki przejrzyście zaprojektowanemu interfejsowi obsługa wszystkich funkcjonalności systemu SZKiW jest intuicyjna.
SZKiW zabezpiecza dostęp do wideokonferencji przed osobami nieupoważnionymi. Transmisja odbywa się wewnątrz sieci danej organizacji, nikt z zewnątrz nie ma do niej dostępu.
System pozwala na prowadzenie wideowykładu oraz wideokonferencji na żywo, z zachowaniem pełnej interaktywności z jego uczestnikami:
System SZKiW pozwala na częstsze przeprowadzanie spotkań z pracownikami różnych działów i filli, w szczególności z osobami odbywającymi wyjazdy służbowe i przez to niedostępnymi na miejscu.
System SZKiW umożliwi prezentacje produktów online, materiałów szkoleniowych bez konieczności wyjazdów do klienta, to nie tylko znaczne ograniczenie kosztów, ale także nowa jakość w prezentowaniu oferty organizacji.
System SZKiW może być wykorzystywany w konsultacjach otwartych. Dzięki mechanizmowi kolejkowania zgłoszeń prowadzący ma pełną kontrolę nad tym, kto i kiedy może dołączyć do spotkania.
Osoba prowadząca konsultacje online ma wpływ na to, który z uczestników w danym momencie może zaprezentować obraz swojego ekranu. Dzięki tej funkcjonalności prowadzący może zapanować nad grupą uczestników spotkania oraz nad natłokiem różnego rodzaju informacji.
Zapis spotkania w trakcie jego trwania umożliwia prowadzącemu budowanie archiwum spotkań. Archiwum spotkań pozwala na:
SZKiW pozwala na więcej niż tradycyjny system wideokonferecyjny. To rozwiązanie, które nie tylko pozwoli na kontakt z pracownikami organizacji, ale nada nowej jakości procesom zarządzania wiedzą w każdej większej lub rozproszonej organizacji, a także takiej, która współpracuje z wieloma podmiotami. SZKiW pozwala na swobodną dystrybucję kluczowych umiejętności wewnątrz organizacji oraz sprzyja pozyskiwaniu informacji z zewnątrz.
SZKiW daje pracownikom czy uczestnikom szkolenia stały dostęp do specjalistów i ich wiedzy. Łatwość pokonywania problemów pojawiających się przy wykonywaniu codziennych obowiązków czy przyswajania materiałów szkoleniowych wpływa na minimalizację prawdopodobieństwa narastania demotywującego poczucia bezsilności w pracy, na szkoleniu.
Plan tradycyjnego szkolenia z obsługi aplikacji najczęściej koncentruje się na szerokim omówieniu całego narzędzia. SZKiW daje możliwość przeprowadzenia krótkiego instruktażu z użycia konkretnej funkcjonalności lub obsługi jasno zdefiniowanego procesu. Dodatkowo trener ma możliwość natychmiastowego sprawdzenia poziomu wiedzy przyswojonej przez kursanta. Efektywność kosztowa takiego instruktażu jest ogromna.
SZKiW zbliża pracowników z różnych działów i filii. Częstsze spotkania online i swoboda towarzysząca korzystaniu z systemu konsolidują potencjał kadrowy organizacji oraz przełamują bariery społeczne obniżające możliwości drzemiące w pracownikach.